Friday, November 27, 2009

Shop till you drop!!

I just got back from shopping~! I really needed that break lol I felt so uptight this whole month about work and stuff.

I personally think I'm pretty good with shopping for groceries and art/craft supplies without straying from my initial goal. But when it comes to shopping for clothes and accessories I tend to go wayward a bit... Today I went to look for boots and a new purse but I came back with a miniskirt and t-shirts instead.

I feel like I don't have enough new crafts to upload... so I'll do sketches instead! >XD

Here's a super quick sketch of what my outfit was today modeled by Vesa, a character from a novel I am writing. And by the way, Vesa is a boy. (but I'm a girl of course lol)


今日は久しぶりに自分のために買い物に行きました!!
ちょうどいいストレス解消になったかな。
本当は新しいブーツとバッグを買いに言ったのに、なぜか買ってきたのはミニスカートとT-シャツ。。。
買い物に行くと必ず予定とは別の物を買ってしまうくせがあるみたい。

新しい手作りアクセの写真が無いので代わりにちょっとした落書きを。。。
今日私が着てた服をオリジナルキャラのヴェサちゃんに着せてみました。笑
ちなみにヴェサは今私が書いている小説のキャラ。 
実はヴェサちゃん、男の子です。でも女の子の服が似合うからまぁいっか~、描くのが楽しいし(本当は良くない)

No comments:

Post a Comment